WWE SmackDown vs. RAW 2010 Oyunu Tanıtım Videosu

WWE SmackDown vs. RAW 2010 Oyunu Tanıtım Videosu

Eklenme: 23 Ağustos 2009
Kullanıcı Oyu:
5/5
185 kez indirildi.

Bilindiği üzere smackdown ülkemizde kısa sürede büyük bir hayran kitlesi yaptı. TV programı kadar oyunuda bir o kadar tuttu. 2009 yılı içerisinde de “WWE SmackDown vs. RAW” serisinin 2010 versiyonu piyasaya çıkacak. Tanıtım videosunda da gördüğümüz üzere WWE SmackDown vs. RAW 2010‘da serideki diğer oyunlar kadar çok sevilecek gibi.
İşte WWE SmackDown vs. RAW 2010 oyunu fragmanı (tanıtım videosu) ;

“WWE SmackDown vs. RAW 2010 Oyunu Tanıtım Videosu” için 120 Yorum

  • 50 cent curtis james jakson :

    rey msterio senin mühtiş hayrsnınım senı seviyorum love ı 50 cent

  • furkan şamil atik :

    rey mysterio senden iyi adam yok senin eşin ve benzerin yok seni çok seviyorum

  • svr 2010 da jeff hardy var.

  • ben sien punk tan ic azetmeyom olsun o ben jeff hardi kelsin smackdown na

  • jeff hardy fan club :

    ben de 2010 var çok güzel

  • rey mysterio 619 :

    vaaaaaaa işte bu çok güzelmiş arkadaşlar bişey söyleyeyimmi bende 2007 var 2008 2009 ve arkadaşlar 210 çıktı ben aldı kırtasiyede satılıyo ben aldım çok güzel herkese tavsiye ederim benden sölemesi

  • ben bu oyunu çoktan oynadım sinan abi sayesinde saygılarımı sunarım ayrıca bence sıra şu 1.undertaker 2.kane 3. rey mysterio 4.jeff hardy 5.chris jericho tekrar saygılarımla

  • Mehmet İsmail :

    Arkadaşlar oyun ps2 ve ps3 te piyasaya sürüldü.ben ps2 de oynuyorum harika ötesi bir oyun.önceden bu oyunun 2009 unu oynuyordum.Çok büyük bir Jeff Hardy hayranıyım.2009 da finisher hareketi geldiğinde çıkıyordum köşeye swanton bomb yapıyordum ama hareket kesik gözüküyordu.ilk atlarken doğru bir şekilde takla atarak atlıyor sonrasında yere düşmeden çok saçma bir şekilde görüntü değişip yere düşüyordu.ama bu oyunda swanton bomb hareketi harika tasarlanmış.vede rey mysterionun giysisi altın sarısı renginde :S

  • Mehmet İsmail :

    arkadaşlar bende war ps2 için smackdown vs raw 2010 harika bişe bide oyunun harikalıklarında n biri örneğin sen dövüşüon ringte seyircilerin arasından randy ortan fln elinde sandalyeyle sana doru koşuo(örnek bunlar her seferinde başka bisi oluo)onun arkasından trible h gelio o da sandalyeli.Bizi koruo . kapışıolar fln.bide bi keresinde randy ortan bana hakem formasıyla geldi.Ana!bi baktım randy ortan xDçok şaşırmıştım.

  • iğrenç... :

    berbat bi oyun olmus oyun cıktı iğrenç aldığıma yazıkkkk

  • ben bir jeff hardy hayranıyım be

  • john cenayı çok seviyom 2010 çıkarsa coşarım

  • sımdı playstationcuya gıtcem sorcam cıkmısmı en son sordugumda yıl basında cıkcak demıstı

  • bendeeeee randy orton hayranıyıımmmm:):)

  • hiçmi randynın hayranı yok yaaa ayıp size

  • drop of snow :

    undertaker hastasıyım 2010 u sabırsızlıkla bekliyorum=))))))))))

  • drop of snow :

    çıkarsa ilk ben alıcam zuhaha =)))))))))))

  • nasıl indiriliyo yardım edin

  • EMİR ERİŞ :

    BEN İNDİREMEDİMMMMMMMMMMMMMMMMM

  • OĞUHAN ER :

    ben her dövüşçüyü çok seviyorum

Yorum Yapabilirsiniz